Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op keuken.startpagina.nl

Koelkast met sleepdeur vervangen door deur-op-deur systeem

coy
08 Jun, 2009 12:06

Hallo,

Is het mogelijk een koelkast met sleepdeur systeem te vervangen door een d-o-d systeem, en kan daarbij het bestaande frontje/deurtje behouden blijven of heb ik een andere deur nodig?

Dank

Bewerkt 02 Feb, 2011 19:22
klaasvaak
11 Jun, 2009 11:38

hoi

je kunt de zelfde deur houden alleen de schanieren moeten er uit

de gaten die je dan in de deur hebt zitten kun je afdekken met een stikker of afdichten met een kneetbaar hout de schanier voetjes uit de kas halen

succes

Paolo
08 Okt, 2009 19:56

En andersom? Is het raadzaam of in ieder geval mogelijk om een koelkast met deur-op-deur systeem te vervangen door een sleepdeur?

Inge
31 Dec, 2009 10:42

Een sleepsysteem is in alle gevallen beter.

Bij een deur-op-deur systeem plaats eens heel de deur vol met drankwaar, dan kan de deur gaan hangen omdat hij niet aan de koelkast zelf vast zit. Alsook de deur van de kast zelf kan gaan hangen.

Altijd kiezen voor een sleepsysteem dus, ook al ziet dat er iets minder mooi uit.

Groetjes Inge

de_gekste
12 Jan, 2010 00:25

dat kan ook ff schariergaten vrezen en je kan er een sleepdeur van maken

Paolo Schreef:

——————————————————-

> En andersom? Is het raadzaam of in ieder geval

> mogelijk om een koelkast met deur-op-deur systeem

> te vervangen door een sleepdeur?

fr
18 Sep, 2010 11:36

heb een koelkast met sleepdeur wil hem vervangen door een met deur op deur systeem wat moet ik dan veranderen en welk matreaal heb ik nodig ????

gwendy
02 Feb, 2011 19:22

Hallo,

wat is een sleepdeur? bij een koelkast.

gr