Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op keuken.startpagina.nl

keukenkampioen

marcel
30 Mei, 2006 21:49

Wij zijn vorige week bij de keukenkampioen geweest en hebben daar een tekening laten maken van een keuken die wij heel mooi vinden.

Wij hebben veel negatieve berichten gelezen over de keukenkampioen en andere

zaken die onder de DMG groep vallen. Wat betreft de verkooptechnieken die ze daar gebruiken kloppen die berichten wel , dat stuit ons zeer tegen de borst.

Ondanks dat vinden wij de keuken heel mooi en lijkt de kwaliteit ook goed, zware

kasten , remsysteem op de laden en alles ziet er strak en stevig uit.

Het is een keuken die zij onder de naam steinhaus uitbrengen.

Verkoper wilde ons natuurlijk overhalen met de “unieke” 40 % kortingsactie op

de apparatuur en gratis montage die alleen die dag zou gelden.

Hier zijn wij uiteraard niet op ingegaan en met de opmerking dat het morgen waarschijnlijk nog wel 50 % korting zou worden, zijn we weg gegaan.

Wij moesten echt weg na 2 uur tekenen en keuzes maken en hij had de prijs nog niet gemaakt dus met enige tegenzin heeft hij ons deze week teruggebeld met een “mooie prijs”

De prijs viel ons nog niet eens echt tegen, moet nog wel iets van af kunnen denk ik maar toch houd ik het idee dat je daar toch snel te veel zult betalen.

Is er iemand die los van de verkoop praktijken goede ervaringen heeft met deze club?

Ik vraag me dan vooral af hoe de kwaliteit, montage en service is.

Ze vragen overigens 11.500 euro voor een keuken uit 2 rechte delen 3,50 meter en

2,00 meter met vaatwasser, granieten blad met tegeltjesspoelbak nostalgische kraan, losstaand falcon fornuis en een op het blad staande schouw van 1,50 meter.

mvg,

Marcel

Bewerkt 15 Apr, 2012 09:24
Objektieve Vakman
30 Mei, 2006 22:08

De prijs lijkt me echt te hoog.

Steinhaus is het huismerk van Keukenkampioen, komt echter van Pronorm.

Vergelijkbare merken zijn er volop.

Het lijkt me verstandig een offerte te laten maken bij een andere zaak.

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar een keuikenspectrum zaak lijkt me een goed alternatief. Hier worden diverse merken verkocht, met het zelfde ladesysteem.

Als je aangeeft waar je woont, kan ik meerdere adressen opgeven.

succes !

keukenkoper
31 Mei, 2006 09:37

kijk niet bij een keukenketen maar bij de vakman op de hoek.

veel betere service ect ect.

laat je niet verleiden door kortingen, je koopt een keuken en geen

korting……..

henk
31 Mei, 2006 20:20

Steinhaus ….. Pronorm……. dacht het niet.

Hans
01 Jun, 2006 00:05

Bij keukenkampioen verkopen ze Häcker, Systemat, Pronorm en Bauformat. Voor aldeze merken wordt een Fakenaam gebruikt.

moos
01 Jun, 2006 21:46

BESTE MARCEL,

IK HEB OP AANRADEN VAN VRIENDEN EEN KEUKENGEKOCHT IN CULEMBORG, ZEER GOEDE SERVICE EN EEN EERLIJKE VOORLICHTING DIT BEDRIJF BESTAAT AL 15 JAAR , KIJK EENS BIJ HET CULEMBORGS KEUKENHUIS , WWW,KEUKENHUIS.NL

objektieve keukenvakman
01 Jun, 2006 22:18

Moos, al schilderijen verkocht ?

6killer
07 Jan, 2008 22:19

ikzelf werk bij de keukenkampioen en die onzin over er kan nog wel wat vanaf

kan ik maar niet uitstaan je gaat ook niet naar de supermarkt met de vraag kan er niet een beetje van de prijs af? je koopt een keuken voor 15 a 20 jaar en ja dat kost wat bedoel als het voor een nieuwe auto is of een keuken

mensen je weet dat je er geld aan kwijt bent maar ga er dan ook van uit dat als je de keuken hebt samengesteld dat je er zeker 15 jaar plezier van hebt.

RS
03 Feb, 2008 15:29

Wat een onzin. In de supermarkt beginnen ze voor een fles cola niet met een prijs van EUR 3 om uiteindelijk toch op EUR 1,50 te belanden. De markt voor keukens is door dit soort acties gewoon verziekt. Wie vertrouwd er nu nog een keukenverkoper als ie ter plekke bedenkt dat er nog wel 40% korting afkan?

Maar inderdaad, gelukkig hoef je maar een keer in de 15 jaar naar een keukenboer. En dat is eigenlijk al teveel…..

linda
15 Feb, 2008 09:19

Hoi

Wij zijn gisteren bij de Keukenkampioen in Purmerend geweest.

Nou lees ik alleen maar negatieve berichtgevingen over de keukenkampioen, en ben het daar helemaal niet mee eens. Ik begrijp dat er mensen totaal niet tevreden zijn over de keukenkampioen maar wij hebben het anders beleeft.

Wij zijn zeer keurig en goed geholpen door Aleks.

Wij hebben er gisteren 4 uur gezeten, en hebben een zeer mooie keuken laten tekenen, die geheel naar onze wensen is, dus goede kwaliteit kasten, lades, ed.

maar ook goede apparatuur(bauknecht), Aleks heeft goed naar onze wensen geluisterd en wat zeer belangrijk is, naar ons budget gekeken, en hij kwan goed in de buurt met de prijs van de keuken.

Natuurlijk heeft hij even geprobeerd, of hij ons over kon halen, wat natuurlijk niet lukte, maar hij ging ook niet door, met aandringen dat we wel gingen tekenen voor de keuken, wat wij als zeer prettig hebben ervaren, wij hebben nl. met andere keukenzaken zoals grando, brugman, zeer slechtere ervaringen qua verkooptechnieken.

Maar wij waren gisteren alleen maar voor een vrijblijvende offerte, en Aleks snapte ook waarom wij niet gelijk gisteren gingen tekenen.

Wij nemen Keukenkampioen zeer zeker mee in ons besluit waar wij de keuken gaan kopen, want wij hebben nl. nog 2 offertes van keukenzaken waar wij ook zeer tevreden over zijn, qua verkooptechnieken nl. Domipal in Heerhugowaard, en Koel Keukens in Zaandijk.